+3725268251

Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Ananass 200 g mahe

partii *

Vaata parim enne kuupäeva!

Tootekood: 10100200
7,40 €

Säilitada: kuivas ja jahedas
100 g toodet sisaldab keskmiselt:
energiat 1311 kJ/ 313 kcal;
rasvad 0,8 g, millest küllastunud rasvhapped 0,1 g;
süsivesikud 70,3 g , millest suhkrud 70,3 g; valgud 2,5 g, sool 0,28 g

TOITUMISALANE LISATEAVE

Ananassis on rohkelt looduslikku C-vitamiini (isegi kuni 79 %). Leidub vähesel määral ka proteiini, kaaliumi, kaltsiumit, rauda, A- ja B-vitamiini ning magneesiumi. 

Tegemist on sisuliselt rasvavaba tootega, mis on küll magus, aga magusus on looduslik - lisatuid suhkruid tootes pole. Samuti puuduvad kuivatatud ananassis küllastumata, polüküllastamata ja monoküllastamata rasvhapped.

KASUTAMINE TOIDUS

Kui värske ananass võib suu limaskesta hellaks muuta, siis kuivatatud ananassi puhul seda ei juhtu.

  • Söö kuivatatud ananassi tervisliku vahepalana või:
  • Lisa pudurule. Valik on Sinu, kas leotad neid veidi pehmemaks või paned otse potti!
  • Tee pähkli-ja ananassiga pressitud müslibatoon!
  • Leota veidi, ja lisa tükid koos india pähklitega kana või köögiviljaroale
  • Lisa need magushapule kastmele, mis sobib nii kanale kui ka lihale
  • Tee isiklik snäkisegu, mida reisile-matkale/lapsele kooli kaasa võtta
  • Pane muffinitesse või mõnda teise küpsetisse (nt leib).
  • Tee suvikõrvista ja ananassivõie.
  • Leota kruusitäis või kaks ananassitükke, kurna, lisa võid ja kookospalmisuhkrut ning saad imelise segu tagurpidikoogile või katte muffinitele.
  • Purusta ananassitükid pulbriks, lisa neid määrdejuustule.
  • Lisa neid kodusele limonaadile koos sidruni, laimi vms tsitruselisega.
  • Tee kokteile sh jäätise omi, lisa jogurtile. Võid proovida nii tükke kui ka köögikombainis purustatuna. Lisa vaniljet.
  • Kasuta toorsalateis. Kas leotad neid enne või mitte – Sinu valik. Ka leotamata on maitse mõnusalt krõmps.
  • Tee troopiline smuuti, kus on ka mango-ja banaanilaaste ning kookost.
  • Igasugused kodused müslisegud.
  • Pizza. Võid eelnevalt leotada vees, aga võid ka niisama juustu ja oma lemmikpitsakatte juurde lisada.
  • Liharoad. Kas teadsite, et ananassimahl teeb liha praadimisel pehmeks? Ehk proovida ka ahjulihas? Oma magususega lisab ananass toitudele oivalise maitsenüansi.
  • Kastmed. Tomat ja porgand on ideaalsed kaaslased.

Rohkem infot ananassi jt meie toodete kohta leiad blogist!