+3725268251

Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Kõrvitsaseemned 1 kg, mahe

partii *

Vaata parim enne kuupäeva!

Tootekood: 30601000
8,65 €
Päritolumaa: Hiina
Säilitada: kuivas ja jahedas
100 g toodet sisaldab keskmiselt:
Energiasisaldus 2340 kJ/559 kcal;
rasvad 49,05 g, millest küllastunud rasvhapped 8,66 g;
süsivesikud 4,71 g, millest suhkrud 1,4 g; valgud 30,2 g; sool 0.0175 g

Praegu on suurimad kõrvitsaseemnete tootjad Hiina, India, Venemaa, Ukraina, Mehhiko ja USA. Nagu ikka on mahetoodete eeliseks see, et puuduvad organismile kahjulikud lisaained.

KUIDAS MAITSEB? Röstimata ja soolamata kõrvitsaseemned on kergelt magusa pähklise maitsega, veidi krõmpsud, kuid siiski pehmed. Neid on mõnus krõmpsutada koos teiste snäkkidega või eraldi väiksest kausikesest.

SÄILITAMINE. Kõrvitsaseemneid, nagu ka teisi röstimata pähkleid ja seemneid, peaks hoidma õhukindlalt külmikus. Sel moel püsivad nad söömiskõlblikena mitu kuud, kuigi esialgne aroom võib paari kuu jooksul veidi lahtuda.

KASUTAMINE TOIDUS. Röstimata seemnete puhul võid olla kindel, et ise röstides on kontroll nii temperatuuri kui ka röstimisaja kestuse üle. Selleks, et säiliksid kasulikud rasvad, ei tohiks röstimisaeg ületada 15-20 minutit. Ahju temperatuur peaks jääma alla 75 kraadi, siis säilivad ka küllastumata rasvhapped. Samas, kui temperatuur on 90 kraadi ja üle selle, muutub tugevamaks kõrvitsaseemnete pähkline aroom.

Kõrvitsaseemneid võib puistata lisandina tõesti igale poole alustades putrudest, värsketest salatitest, aurutatud köögiviljadest lõpetades takode ja magustoitudega. Need sobivad hästi smuutidesse, joguritsse, puuviljasalatisse või vahepalana krõbistamiseks.

IDEED:

  • Röstitud või ahjus küpsenud köögiviljad
  • Toorsalatid (riivitud porgand tomatiga, kaalikas või muu roheline salat).
  • Salatikaste: purusta kõrvitsaseemned, küüslauguküüs, petersell ja koriander, lisa sidruni(või selleri)mahla ja (oliivi)õli. Sega.
  • Tervete või purustatutena sobib hommikupudrule ja müslisse.
  • Küpsised (kasuta nt rukkijahu), leivad, tervisebatoonid, smuutid.
  • Jahvata ja pane võileivakattele.
  • Pane likku ja tee koos porgandi ja kurkumiga taimset piima.
  • Lisa värvilisse riisirooga (koos teiste seemnetega)

Kõrvitsaseemnete kasulikkuse kohta loe blogist