+3725268251

Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Linaseemned pruunid 1 kg, mahe

partii *

Vaata parim enne kuupäeva!

 

Toote alt näed ka täpsemat tootekirjeldust ning toiteväärtust. Samuti on võimalik anda tootele hinnang. 

Tootekood: 30901000

Säilitada: kuivas, pimedas ja jahedas
100 g toodet sisaldab keskmiselt:
Energiasisaldus 1927 kJ/461 kcal;
rasvad 30,9 g, millest küllastunud rasvhapped 3 g;
süsivesikud 2 g, millest suhkrud 1,6 g; valgud 24,4 g; sool 0,15 g

Kasulikkus

Linaseemnetes ja linaõlis on väga kõrge omega 3 rasvhapete (ALA) sisaldus. Omega 3 rasvhapped on vajalikud heaks südame terviseks, vererõhu alandamiseks ja vereringeprobleemide ennetamiseks. ALA keha iseseisvalt ei tooda, nii et seda on vaja omandada söögist. 

Linaseemned sisaldavad palju proteiini ning see teeb neist ühe olulisema valguallika taimetoitlastele. Taimsed proteiinid on aidanud parandada immuunsüsteemi, vähendada jällegi halba kolesterooli ning ennetada kasvajate teket. Kui sa kardad, et loomse toidu koguse vähendamine menüüs jätab kõhu tühjaks, siis linaseemned on vastus su probleemile. Nii taime- kui ka loomnevalk täidavad kõhtu üsnagi sarnaselt.

Kasutamine

Asenda retseptides üks viiendik jahust linaseemnetega, et tõsta küpsetise toitainete rikkust. Linaseemneid võib kasutada küpsistes, muffinites ja pannkookides, kust on munad ära jäetud, sest linaseemned täidaksid pannkookides sarnaseid funktsioone. Üks supilusikatäis jahvatatud linaseemneid segatud kolme supilusikatäie veega asendab retseptis ühe muna - lase segul 5-10 minutit seista ning kasuta seejärel kohe retseptis. 

Linaseemnetega saab retseptides asendada ka õli, sest neis on väga kõrge kasulike rasvade sisaldus. Sel juhul saab küpsetis natukene varem valmis. Samuti sobivad linaseemned hästi salatitesse, köögivilja-, riisi- ja kartuliroogadesse. 

 

Linaseemnete kohta saad juba pikemalt lugeda siit blogipostitusest.

Registreeru püsikliendiks ja saa igavesti

e-poes 5% soodustust.

Registreerun