Ei leidnud sobivaid tulemusi. Proovi otsida üldisema märksõna järgi.

Spirulina pulber 500g, mahe

Al. 4,40 € 

Kaal

Spirulina pulber on naturaalne ja ilma lisanditeta. Pulber sobib hästi toidulisandina ka taimetoitlastele ja veganitele.

Allergeenid: Sisaldab looduslikult esinevaid sulfiteid
Päritolumaa: Hiina
Soovituslik päevane kogus: 5- 15 g
Säilitada kuivas, jahedas ja pimedas
100 g toodet sisaldab keskmiselt:
Energiasisaldus 1420 kJ/ 336 kcal;
rasvad 1 g, millest küllastunud rasvhapped 0,5 g;
süsivesikud 13,1 g, millest suhkrud <0,1 g; valgud 65,9 g; sool 0,9 g
Kaltsium- 333 mg ( 41,63% *NRV)
Raud- 6,6 mg (47,1 % *NRV)
Magneesium- 300 mg ( 80 % *NRV)
*NRV -päevane võrdluskogus

Teadlased peavad spirulinat üheks parimaks vahendiks keha puhastamisel raskemetallidest (näiteks elavhõbedast, kaadmiumist, pliist või arseenist). 1994. aastal kandis Venemaa Patendiamet spirulina meditsiinilise toidulisandi nimekirja, et vähendada allergilisi reaktsioone suure kiirgusdoosi saanud lastel. Tšernobõli 270 last said spirulina kuuri 5 grammi päevas 45 päeva jooksul. Hiljem selgus, et laste organismis oli radionukleiidide tase alanenud 50 protsendi võrra ja allergiline tundlikkus oli normaliseerunud.

Sportlastel parandab spirulina lihase moodustamist ning immuunsustaset. Kõrge proteiinisisaldus aitab kaasa lihasmassi arenemisele. Samas pärsib spirulina söögiisu tekkimist, mis kaasneb suurema treeninguga. Tehti kindlaks, et tarvitades 30-45 päeva jooksul 20–40 g spirulinat päevas, tõusis Mehhiko kergejõustiklaste füüsiline vastupidavus ja nende tulemused paranesid. Spirulina mitmekesist ja rikkalikku toitainetesisaldust kinnitab fakt, et NASA teadlased on valinud selle astronautide lisatoiduks.

Spirulina toimel toodab organism rohkem valgeid ja punaseid vereliblesid, mis aitavad viirustega võidelda. Klorofüll aitab verd puhastada ja verre hapnikku viia.

Spirulina puhul tõstetakse sageli esile selle suurt B-12 vitamiini sisaldust, kuid on piisavalt uuringuid, mis tõdevad, et tegemist on veidi teistsuguse ja mitte nii kergesti omandatava vitamiiniga. Seega on vaieldav, kui palju B-12 vitamiinist inimorgamism spirulinast tegelikult omastada suudab.

https://www.armastusest.ee/et/n/spirulina

https://www.armastusest.ee/et/n/spirulina