Ei leidnud sobivaid tulemusi. Proovi otsida üldisema märksõna järgi.

Ostutingimused

Veebipoe armastusest.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Armastusest Inspireerituna (registrikood 12495662), asukohaga Jalaka 83, Tartu.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

Kõik Veebipoes olevad pildid on tehtud reaalsetest toodetest, aga olenevalt partiist ning arvuti monitorist, printeri värvidest vms võib pildi ja reaalse toote vahel olla värvierinevusi.

Kui tarbite mõningaid tooteid regulaarselt ja pikemaajaliselt, võite märgata, et mõne toote (eriti puuviljade) värvus, maitse jne mõnevõrra erineb. See on normaalne ja tuleneb partiidest, kliimast konkreetse toote kasvupiirkonnas tema kasvuajal, päikese intensiivsusest kuivatamise ajal, sellest kui palju aega on möödas korjamisest ja kuivatamisest (puuviljad valmivad teatavasti kindlatel aastaaegadel) jne.

Kõik veebipoes olevad tooted on ladustatud temperatuuril +6...+10 -olenevalt tootest, et tagada nende parim säilivus.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad on koos käibemaksuga (20%). Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ka ostjale tellimuse vormistamisel.

1)SmartPOST pakiautomaat 3.63 €.

Omniva pakiautomaat 3.30 €

Alates 40 € tellimusest on saatmine pakiautomaatidesse tasuta.

2) SmartKULLER 7.15 €. 

Alates 75 €  tellimusest on saatmine kulleriga tasuta.

Tasuta transport Omniva või Itella Smartposti automaati on tellimustele 40 eurot ja enam, tasuta kullerteenuse võib valida alates 75 eurose tellimuse korral. 

Tooteinfo on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Kliendisoodustuste saamiseks tuleb logida sisse enne toodete ostukorvi lisamist.

Kui oled registreerinud ennast ja lisanud ka oma sünnipäeva, siis on võimalus saada 5 päeva enne sünnipäeva ja sünnipäeval lisaks oma tavasoodustusele veel tavahinnaga toodetelt -7%.

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tehingu jõustumise kiirendamiseks võib klient saata maksekorralduse e-kirjale info[ät]armastusest.ee. Kui klient teostab makse pangalingi abil ja vajutab linki "tagasi kaupmehe juurde", siis kajastub see makse koheselt Müüja süsteemis ja seega maksekorraldust saata pole vaja.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

 

Kaupu saadetakse kõikidesse Euroopa Liidu riikidesse.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ka saatmisviisi juures.

Saadame pakid teele üks kuni kaks korda nädalas.

 

 

Kauba tellimine pakiautomaati

 

E-pood ei vastuta püsivate toote muutunud välimuse ega maitseomaduste eest, mis on tekkinud seoses kauba hoidmisega pakiautomaadis. 

Juhime tähelepanu, et kui Itella (Smartpost) pakiautomaadid asuvad kauplustest sees (on toatemperatuuril), siis Omniva pakiautomaadid asuvad välitingimustes. Seega, kui olete tellinud kauba pakiautomaati, soovitame toodetele järele minna esimesel võimalusel. Osa kaubast (nt kakaotooted, kuivatatud puuviljad jms) on temperatuuritundlik, mis tähendab, et Eestimaa suvi ja talv mõjutavad pakiautomaadis olevat temperatuuri ja sellega ka kauba kvaliteeti oluliselt - lisaks välimusele võivad muutuda ka maitseomadused. Kaup võib suure külmaga jäätuda või päikeselise ilmaga (eriti, kui päike pakiautomaadile peale paistab) võivad nt kakaovõiga tooted hakata sulama. Samuti pole hea hoida kaupa pikalt toatemperatuuril, vaid kvaliteet ning parimad maitseomadused on tagatud kuivas ja jahedas.

 

Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, kui pakend on avamata. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatud kaup peab olema avamata tootja originaalpakendis, mis on puhas, rikkumata ning mida on säilitatud vastavalt pakendil olevatele säilitustingimustele.

Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe allahinnatud toodete hulgast "parim enne möödas" toote, mille "parim enne" kuupäev oli müügihetkel käes või möödas, siis sellele taganemisõigus ei laiene.

Avatud pakendiga tooteid ja säilitustingimustele mittevastavalt hoitud tooteid me kahjuks tagasi võtta ei saa. Kui kauba pakend on rikutud, siis on Müüjal õigus vähendada tagastatava toote hinda kuni 30%.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-kirja teel. Avalduses peavad sisalduma Ostja nimi ja kontaktandmed, tellimuse nr, kauba kätte saamise viis ja kuupäev, taganemise põhjus, ning saata see e-posti aadressile info[ät]armastusest.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

Pretensioonid tarnitud koguste, kvaliteedi jms osas tuleb esitada hiljemalt 72 tunni jooksul pärast kauba kätte saamist. Hilisemaid pretensioone kahjuks arvestada ei saa. Pretensioon tuleb saata e-kirja aadressile rasmus.saar[ät]armastusest.ee. Vajadusel lisada pretensiooni selgitavad pildid.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul.

 

Vaidluste lahendamine

 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info[ät]armastusest.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.